Wednesday 3 October 2012

Kenapa Macam Ni?



ASSALAMUALAIKUM.


Terkejut tau aku baca berita ni most risky food. Hehe. Takde lah terkejut mana. Saja nak gempak. Rasanya dah dekat sebulan tak tengok tv, tak tengok berita & tak baca surat khabar. Aduhai macamlah tak boleh tengok kat tonton.com... Tapi suka hati akulah kalau tak nak tengok :P. Aku memang kedekut bila kena beli surat khabar. Nanti dah baca nak buat apa kat kertas kertas tu? Kitar semula lah. Muna sengal tanya soalan tapi jawap sendiri. Baca lah berita online. Dimana mana pun boleh baca. Tak kira masa dan tempat.

Oh belanjawan 2013 dah keluar. Aku paling suka pasal beli telefon pintar. Ohoiii marilah kita bersama-sama menghabiskan duit untuk benda yang tak kekal selamanya tuh. Suka memang suka tapi main bersyarat-syarat pulak T_____T. Cukuplah dengan apa yang aku ada sekarang ni. Cuba belajar bersyukur. Haishh.

Semua aku tak puas hati. Kenapa macam ni? Kenapa macam tu? Ah ni semua mainan duniawi. Sabar weh. Sabar.


Sebenarnya nak cerita pasal ni. Tu semua tak ada kena mengena dengan apa yang aku nak cerita ni. Haha. Biol!

Tau tak ni  apa? Tisu lahhh

Nak kompelin pasal ni lah.


Nampak tak apa yang aku tak puas hati. Kenapa virgin pulp tu maksudnya ialah bubur kertas?????? Bubur?
Tak fahamlah. Sebelum kau produce tisu ni boleh tak kau tengok & belajar daripada Oh My English! Sabar jelah.

Eh, pasal ni pun kau nak post ke?

No comments:

Post a Comment