Wednesday 26 September 2012

Tempat Baru


Tanpa sebarang mukadimah. Teruskan sahaja tujuan. Best ke tidak tempat baru anda? Mestilah best. Kalau tak best asal kau apply kat situ kan? 'Eh suka hati akulah, aku kan sukakan cabaran.' Nak cabaran sangat kan. Ha ambik kau tercampak kat situ. Tapi bukan masalah sangat pun. Aku kan anak jawa. Hidup jawa! Wes mangan?(tiba-tiba)

Gambar sikit pun sibuk nak letak...(lantak ah) 

kat kolej kediaman a.k.a KAMPUNG


jeti apa entah

bandar maju 2070?  mungkin
Maaf gambar sangat buruk sebab aku tak tahu guna kamera mahal seperti berikut berikut (sebut sendiri), makanya aku guna kamera telefon bimbit sahaja. Puii, bimbit weh..aku memang skema. Tata (:

4 comments:

  1. Orang cakap UMS antara universiti paling cantik landskapnya di Asia Tenggara, untunglah..hehe!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. well. riak pulak. haha. Alhamdulillah. memang fakta,bukan sekadar cakap cakap orang

      Delete